Gadget Impian Jadilah Milikku..

Saya hargai setiap bantuan dan sokongan daripada anda, tak kira besar ataupun kecil. Semoga kalau menang gadget impian ni, dapatlah dijadikan hadiah tamat belajar saya setelah kempunan Samsung Galaxy S II hari tu :(

Kenapa MacBook Air pilihan saya?

  • Saiz skrin di antara 11″ atau 13″. Lebih besar daripada tu, maaf jelah. Sebabnya, kerja saya sebagai blogger memerlukan saya untuk bergerak ke sana sini.
  • Jenama Apple. Ini sekadar pilihan peribadi. Mana yang terbaik antara Windows atau Mac OS adalah bergantung pada pengguna. Kalau cakap je terbaik tapi tak reti nak guna semua kebolehan yang ada macam no point jugak kan?
  • Nipis. Kalau boleh muat masuk sampul surat lagi bagus.

Ini penyertaan rasmi saya untuk contest gadget impian. Hm… macam susah nak menang. Harap kamu semua tolong. Kalau menang macam biasa akan dianjurkan giveaway. Sempena saya nak balik ni, boleh la bawa balik buah tangan dari Moscow.

At least that’s the plan. Tolong tau! Shoutout kepada semua individu dalam gambar: @marc_ky, @runningandrew, @tekong, @atreyustrange, @aprilyim, @fzreen, @fzmy, @pge46, Man, @Sickchild72 – Saya Doodle & @AyongQiela.

Contest Gadget Impian anjuran Denaihati.com ditaja bersama oleh Eizil.comAnarm.neteQurban.comSilver Asia Sdn BhdKedai Kak SitiRakan Niaga Al Ansar dan Serverfreak

1,158 Comments