Bagaimana Mengetahui Samada Kereta Yang Dibeli Tahan Lama Atau Tidak

Proton dari dulu lagi dah educate orang Malaysia macam mana nak tahu kereta tu tahan atau tidak.

Jadi cara-caranya:

  • Ketuk body
  • Sepak tayar pastu try tarik tayar tengok tercabut ke tak
  • Masuk dalam bonet dan henjut
  • Panggil kawan lagi tiga orang dan minta tolong mereka henjut kereta, pastikan takde yang terbarai

Agak-agak siapa yang berani buat macam ni? Cuba buat video parodi seround.

15 Comments