2010 – Something New

2010.

Macam biasa masa berlalu dengan pantas. Aku rasa macam baru semalam aku melangkah ke tahun 2010 sebagai seorang yang single setelah hampir 6 tahun berteman. It’s a whole new thing for me and what I can sum from the months of being single is, I can’t be single for too long. Aku sememangnya perlukan cinta dan perhatian seseorang.

blog.ariff telah membawa aku ke satu dunia baru. Populariti walaupun sekejap adalah sesuatu yang baru dan terpapar dalam salah sebuah akhbar pada 3 muka surat akhbar tersebut sememangnya adalah sesuatu yang baru.Macam-macam yang aku tak pernah rasa dapat aku kecapi melalui blog.ariff ni. Pengalaman baru, kawan baru, sumber kewangan sampingan yang baru dan sebagainya. Masa mula semester baru ni, mak dah pesan supaya slow down tulis blog sebab dah tahun akhir, tapi aku cakap kat dia aku tak nak. Lama kelamaan aku yang slow down sendiri sebab lebih banyak masa yang perlu untuk aku tumpukan urusan di dunia realiti ni.

Bertemu cinta baru adalah sesuatu yang indah buatku. What I can say is, I’m the luckiest guy on earth. Harap semuanya berjalan lancar.

Tak banyak pun yang aku boleh cerita tentang 2010 ni. Selebihnya hidup aku adalah seperti sedia kala di Moscow ni. TInggal setahun perjalanan aku di sini. Walaupun dalam kontrak April 2012 adalah bulan terakhir ‘gaji’ aku, aku akan cuba sedaya upaya untuk habiskan segala-galanya secepat mungkin dan tinggalkan tempat ini.

Welcome 2011. A new year, a new breath and hopefully a start of something new and big in my life. Cross my fingers and hope for the best.

2010/2011 Premium Sponsor

41 Comments