Obama & Facebook

Every time aku tengok ni, aku tergelak. Dah empat tahun aku hidup kat Russia ni, cukup untuk buat aku sedar yang Russia dan Amerika tak akan berbaik. Masing-masing nak jadi negara paling kuat di dunia ni. Walaupun pemimpin kedua-dua negara ni bermanis muka, dalam hati rakyat mereka masing-masing dah tertanam rasa kebencian terhadap satu sama lain.

Aku tak tau pasal MySpace, rasa macam kelam kabut gak macam Friendster je. Facebook all the way. Yeah!

Ada banyak lagi. Lain kali pula pos.

No Comments