Kerja Gila

Apa kerja gila yang korang pernah buat dalam hidup ni? Benda yang kita buat, yang orang lain langsung tak pernah buat? Kadang-kadang hidup ni lebih mencabar bila kita bagi satu cabaran, sesuatu yang baru dan tak pernah dilakukan dalam hidup.

 

Cabaran itu sesuatu yang mengujakan. Dalam hati ada rasa takut, tapi masih rasa nak buat sebab bila kita berjaya buat, selamat pergi dan pulang, kejayaan yang dikecapi tu memang terasa kemanisannya.

 

Aku baru buat sesuatu yang agak ekstrim dan rasanya tak ramai yang buat macam ni. Apa-apa pun tunggu entri Wordless Wednesday yang seterusnya. hehe..

 

+ dah lawat avgeek.ariffshah.com? Tolong bagitau kalau tak dapat masuk, nak survey sikit.

++ Bro Framestone ada buat giveaway untuk pengguna Adverlets. Hadiah masih menjadi misteri. Pengguna Advertlets dijemput join beramai-ramai.

Blogger yang juga seorang engineer atau engineer yang juga seorang blogger. Graduan Universiti Penerbangan Moscow, Russia. Bukan Russian spy.

33 Comments