Reaksi Menarik Di Twitter Berkaitan Harga Minyak RON95 & Diesel Naik

Mari kita tengok apa orang lain kata. Seronok tengok reaksi orang.


– Kakitangan kerajaan baru dapat increment hari tu..


– Saya salah seorang pengguna UOB One Card. 5% rebate + 1% Smart$ Cash (Only @ BHPetrol) + beberapa % lagi daripada point redemption


– hehehe… nasib baik ;)


– Perokok mesti tak kecoh sebab rokok naik 50 sen setiap tahun..


– Betul jugak. Berapa puluh juta sangkut kat loan PTPTN yang orang tak bayar :p


– Dengar cerita nak bayar outrider RM100 sorang per trip. Dengar cerita la..


– Apa cerita projek email tu ye?


– Kesian..


– Kadang-kadang kita perlu persoalkan tahap IQ wakil rakyat kita..

dan beberapa status menarik dari Facebook

1


20 sen je dan saya rasa subsidi memang perlu dikurangkan. Terpaksalah telan keperitan ni. Life must go on. Yang malas akan kekal di takuk yang lama sampai bila-bila.

30 Comments