Kembali Bernyawa

Dah 24 jam aku menjejakkan diri di bumi Russia ni. Penat, barang pun tak habis kemas lagi. Semalam sampai je kat hostel, letak beg kat bilik baru lepas tu terus kena angkat barang kat bilik lama. Hampeh. Hari tu cakap lagi 2 minggu. Memang nak kena ketuk betul siapa yang cakap hari tu.

Kalau Suka Cakap Suka

Diorang berkenal-kenalan kemudian berkawan selama berbulan-bulan. Adelah nak dekat setahun kawan. Tapi mamat ni tak cakap pun kat gadis tu pasal dia minat budak tu. Main sorong papan tarik papan lah diorang selama berbulan-bulan. Perasaan suka dipendam.