Lisa Kawin

Mak tengah tengok siaran ulangan part 2 Lisa kawin. Yours truly macam biasa layan laptop. Artis kawin-kawin ni.. hmm… Dia nak naik atas tido, jadi tanya nak tutup tv ke tak.. Macam biasa cakap suruh tutup la sebab saya pun tak tengok sangat tv sejak pulang dari Moscow ni.

mak: girlfren ko kawin tak nak tgk?
a: tak nak..
mak: apesal? ko dah frust menonggeng?

.. kena lagi. Mak-mak korang (lelaki) ada tak kenakan korang macam ni? Pedas beb. hahah..

alala comelnye muka tengah bersiram.. Lisa tak jemput saya. Takpelah. Saya pun memahami. Biarlah menjadi rahsia kita. ehem...

Sekarang ni cuba ngaku sket siapa kat blog ni yang bagitau saya pernah tulis banyak entri pasal Lisa?

25 Comments