Bersediakah Kita Untuk Bercinta?

Cuba bayangkan: Kita sedang bercinta dengan seseorang. Dah bertunang dan merancang untuk berkahwin setelah dua tahun bertunang. Dua bulan sebelum perkahwinan, pasangan kita dilanda kemalangan. Dia koma dan sebulan setengah lepas tu dia bangun tapi ada banyak komplikasi. Inilah yang dialami oleh Chris Medina yang merupakan salah seorang peserta American Idol. Nak cerita banyak tak guna, tengok je video bawah ni.

Dalam percintaan ni, macam-macam ujian yang ada. Aku tak rasa semua lelaki yang aku kenal sanggup/mampu buat macam apa yang Chris Medina ni buat. Ini adalah sebenar-benarnya sebuah cerita cinta sejati yang tulus ikhlas.

Entri pendek sebab video tu dah cukup untuk menyampaikan mesej yang aku nak sampaikan. Serius, aku menangis tengok video nih. #manlytears

For good or for worse, for sickness and health..

Premium Sponsor

Blogger yang juga seorang engineer atau engineer yang juga seorang blogger. Graduan Universiti Penerbangan Moscow, Russia. Bukan Russian spy.

30 Comments