Bagaimana Saya Bantu AE Menjana RM19,000 Tahun Lepas?

Purata pembaca yang masuk ke blog saya melalui keyword “pelaburan hartanah”, “beli rumah” dan yang seangkatan dengannya takdelah sampai beribu-ribu. Ini adalah kerana niche pelaburan hartanah ni masih belum menjadi popular macam niche pelaburan emas. Tapi, bila 200+ pembaca baru masuk ke blog saya melalui keyword ini setiap bulan, lebih kurang 50% daripada mereka pasti akan melawati blog AE melalui entri tersebut (AE pernah membayar saya untuk beberapa advertorial sebelum ini, tak kurang juga yang klik melalui banner).

Dari situ, pembaca yang saya hantar ke sana ramai yang telah menjadi pembaca tetap AE, ada yang pernah menghadiri seminarnya dan ada yang membeli siri ebook pelaburan hartanah keluaran AE. Nampak tak flow dia macam mana? Dari entri blog saya yang berada di page pertama Google search untuk keyword tersebut hinggalah conversion pembaca tadi kepada pembeli ebook atau peserta seminar AE. Jangan tak percaya baca entri ni bila AE reveal income hasil penjualan ebook dan seminarnya hampir mencecah RM20,000 tahun lepas (RM19,000).

Walaupun trafik yang dihantar kecil, orang cakap sikit-sikit lama-lama jadi bukitlah jugak kan. Yang penting, saya dah berada di kedudukan selesa first page Google search untuk keyword tersebut. Bilangan search untuk keyword tersebut sentiasa meningkat sebab topik pelaburan hartanah pun makin popular sekarang.

Sekarang anda tanya saya pula, macam mana saya dapat ranking first page tersebut? haaa… untuk menjawab soalan tersebut, saya dah siapkan satu ebook lengkap tentang segala-galanya. Dalam ebook ni saya ceritakan perkara yang paling asas tentang SEO yang semua orang perlu tahu untuk mendominasi first page Google search. Tak kisahlah anda ni pengguna Blogger/Blogspot atau WordPress, apa yang saya terangkan dalam ebook ni boleh diaplikasi oleh semua.

Saya tulis ebook ini khas untuk beginner. Jangan takut kalau skill anda tentang penulisan dan pemahaman kod html/php adalah zero kerana saya langsung tak sentuh tentang bab itu. Terus terang saya cakap, sebenarnya tak perlu coding hebat-hebat pun untuk ranking, kalau kena caranya confirm dapat.

Tempah ebook sekarang

Comments

  1. says

    tahniah sbb dah ada e-book . pantas betul ariff bekerja utk e-book ini walaupun baru je balik dr russia.

    ok nnt kak sha akan book e-book itu.

    rasa teruja jugak nak baca sbb blog kak sha banyak cerita personal shj. mungkin sudah tiba utk kak sha terbitkan kata-kata yg b’unsur SEO dlm entry kak sha. InsyaAllah
    Entri terbaru sha >> Neelofa In The House !!!!!!!!!!!!!My Profile

  2. says

    Tahniah Bro…Insyallah nanti support. Teruskan perkongsian…ado citer nak stabilkan entri kat 1st Google Page tak..hehe